NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Pemuda Elit yang Tersungkur

Pemuda Elit yang Tersungkur

36.8K Reads 3K Votes 27 Part Story
saptember By saptember Completed

Aku dibeli. Boleh dikatakan dibeli. Ada ke bahasa yang lebih baik daripada dibeli? Okey, baiklah aku dikutip.

Apa? Salah ke aku cakap macam tu?

Baiklah, aku suka melebih-melebih. 

Aku sebenarnya adalah anak angkat.

Diangkat oleh keluarga bangsawan. Untungnya. Aku jadi tuan muda. Aku dapat makan mewah. Aku pakai pakaian berjenama. Aku tinggal di rumah agam yang besar. Aku menuntut di akedemi yang mempraktikkan segala ilmu yang ada! Termasuklah ilmu berpedang dan kuasa sihir!

Hebat!

Hebat sangat ke?

Kau tahu aku siapa?

Aku sebenarnya hanyalah barang.

Yang dikawal oleh manusia.

Sebenarnya aku memang manusiapun. 

Cuma...Aku rasa aku ni dah jadi macam alat.



Diperalatkan.

Aku cuma inginkan kebebasan.

NEF_10401 NEF_10401 May 17
Wah!  Rmbut beryl warna merah?? 😍 i love red!  Kalau jumpa beryl kat realiti.. Comfirm pengsan ~😂
wanzeneth wanzeneth Apr 28
Saptember ni ada watak Uluxe,adakah muncul watak Ignace juga?
hannimki hannimki Nov 04, 2016
Aishh...apsal aq terasa mcm dia si Draco Malfoy dlm cite Harry Potter eh..😂😭😂😭
NineNahara NineNahara Mar 08, 2016
Huh. Padan muka malfeous tu. Ada hati nak kutuk Beryl kesayangan saya. Rambut merah tu hot apa. 😍 jealous lah tu. Lalalala.
saptember saptember Jan 03, 2016
Beryl : Kan ..kan.. kan? Dengki tanpa sebab. Sebenarnya cemburu tu.