Pemuda Elit yang Tersungkur

Pemuda Elit yang Tersungkur

28.8K Reads 2.2K Votes 27 Part Story
saptember By saptember Completed

Aku dibeli. Boleh dikatakan dibeli. Ada ke bahasa yang lebih baik daripada dibeli? Okey, baiklah aku dikutip.

Apa? Salah ke aku cakap macam tu?

Baiklah, aku suka melebih-melebih. Aku sebenarnya diambil sebagai anak angkat.

Diambil oleh keluarga bangsawan. Untungnya. Aku jadi tuan muda. Aku dapat makan mewah. Aku pakai pakaian bergaya. Aku tinggal di rumah agam yang besar.

Hebat!

Hebat sangat ke?

Kau tahu aku siapa?

Aku sebenarnya hanyalah barang.

Yang dikawal oleh manusia.

Sebenarnya aku memang manusiapun. 

Cuma...Aku rasa aku ni dah jadi macam barang mainan.

Dipermainkan.

Aku cuma inginkan kebebasan.

hannimki hannimki Nov 04, 2016
Aishh...apsal aq terasa mcm dia si Draco Malfoy dlm cite Harry Potter eh..😂😭😂😭
NineNahara NineNahara Mar 08, 2016
Huh. Padan muka malfeous tu. Ada hati nak kutuk Beryl kesayangan saya. Rambut merah tu hot apa. 😍 jealous lah tu. Lalalala.
saptember saptember Jan 03, 2016
Beryl : Kan ..kan.. kan? Dengki tanpa sebab. Sebenarnya cemburu tu.