NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
ABİM

ABİM

234K Reads 5.3K Votes 28 Part Story
kurgusuzzyazar By kurgusuzzyazar Updated Aug 18, 2016

İki abi kardeş düşünün. 
Aralarında tam 6 yaş olan bir abi kardeş.
Ne kadar istesede duygularına karşı koyamayan bir abi.
Olayları geç farkına varan bir Selin.
Ve tabiiki de olaydan habersiz aile üyeleri. 


•İşte yeni hikayem!
•Bunun sadece bir hikaye olduğunu unutmadan okuyunuz.

mervekayrtli mervekayrtli 6 days ago
Oha ama yani.üvey mi öz mü?üvey olsa anlarım ama...bi de 13 yaşındaymış.
yoongis_baby yoongis_baby Nov 10, 2016
Ya abi kardeş aşık olması biraz garip ben 13 yaşındayım abim 17 şimmdi düşündümde abim bana aşık olsaydı harbi garip olurdu ya hani keşke üvey abi falan olsaydı ;(
ayse_gul12 ayse_gul12 Dec 06, 2016
Hadi şu şerefsizi geçtim ben hayatta abimin elinden tutuo gezmemişimdir. Çğnkğ insanların bizi sebgili sanmasından bile rqhatsız olurdjm xjzhs
Ballipanda Ballipanda Feb 05
Başlamadan önce sormak istiyorum kitap ensest ilişkiyi mi içeriyor?
Maria_alexandraa Maria_alexandraa Dec 05, 2016
Ben daha büyüğüm bee 15-16 fln olsaymış en azından 😕
- - Nov 14, 2016
Ya iyice sapittiniz hangi abi kardesine asik olur keske uvey yapsaydin bide kiz daha 13 yasinda aq