Suamiku Annoying !

Suamiku Annoying !

80.4K Reads 4.2K Votes 19 Part Story
NialMusic By NialMusic Updated Jan 23

Seawal usiaku mencecah 16 tahun, hidupku yang aman damai menjadi kacau bilau bila hadirnya seorang pelajar lelaki yang baru berpindah ke sekolahku. Eii, memang geram gila. Dah tau budak baru tu tak boleh jadi baik sikit ke. Menyusahkan je tau

" Kau ni, tak habis - habis kacau aku kenapa ? Dah tak ada life ke ? cuba bagi hidup aku tenang sikit" Aulia Edrianna akhirnya bersuara

" Hahaha. sukahati aku la nak kacau kau ke apa. Sorry la, kau yang buat hidup aku tak tenang so, kau kena dapat balasan apa yang kau dah buat dekat aku" Airil Danial tersenyum.

" Apa yang kau merepek ni ? kesian, belum SPM dah gila. Dah pergi lah sana. Semak je tau" 

Apa maksud kata - kata Airil sebenarnya ? Teruskan membaca :)

Uuuuu...hero 😗😗😗 walaupun rasanya x perlu kot...😂😂😂 si Aulia bukannya takut pon...hehehe...
FarahTae FarahTae Jan 03
Gile aa sebijik gile ngan ayat kawan aq.. hahahaha same aa perangai mamat tu ngan kawan aq hahahahaahaha