Miss Kpopers & Mr.Haters

Miss Kpopers & Mr.Haters

175K Reads 11K Votes 44 Part Story
Tinkerbell By Kimchimansae Completed

Peminat tegar kpop menjadi suri hati kepada pembenci tegar kpop?Dapatkah dua hati ini saling merasa cinta apabila masing-masing berbeza pendapat?

"Apa yang bagus sangat mamat muka plastik tu?Aku tengok biasa je!Kalau nak dibandingkan muka aku dengan mamat kpop tu,aku rasa muka aku lagi ok!So,apa kata kau tengok muka aku je."

"Sayang,terima kasih kerana sudi jadi kekasih yang halal untuk abang.Dan terima kasih jugak sebab sayang terima kekurangan abang."

"Allah hadirkan abang untuk sayang pun sayang dah bersyukur sangat-sangat.Maafkan sayang kalau sayang tak sempurna untuk abang."

Hati yang dulunya terluka begitu dalam akhirnya terubat apabila dia menemui cinta sebenarnya.Cinta yang akan membawanya kesyurga kelak.Insyaallah!❄

#vote
#Comment
#support

  • army
  • carat
  • exol
  • kpopers
  • monbebe
  • sweet
  • tinkerbell