Miss Kpopers & Mr.Haters

Miss Kpopers & Mr.Haters

77.9K Reads 6.2K Votes 42 Part Story
_amierx17_ By Miss_Army17 Updated 3 days ago

"Apa yang bagus sangat mamat muka plastik tu?Aku tengok biasa je!Kalau nak dibandingkan muka aku dengan mamat kpop tu,aku rasa muka aku lagi ok!So,apa kata kau tengok muka aku je."

"Sayang,terima kasih kerana sudi jadi kekasih yang halal untuk abang.Dan terima kasih jugak sebab sayang terima kekurangan abang."

"Allah hadirkan abang untuk sayang pun sayang dah bersyukur sangat-sangat.Maafkan sayang kalau sayang tak sempurna untuk abang."

Hati yang dulunya terluka begitu dalam akhirnya terubat apabila dia menemui cinta sebenarnya.Cinta yang akan membawanya kesyurga kelak.Insyaallah!❄

#vote
#Comment
#support

Wafamikayla Wafamikayla Dec 21, 2015
Huhu.. Kecian bella dpt boss kuat mengarah macam adrian tu hak3..:)...