Erkek Karakter Önerileri

Erkek Karakter Önerileri

232K Reads 2.5K Votes 33 Part Story
Alexander By tobyandmasky Updated Jan 03

Hikayeler için erkek karakter önerileri.

Winchester_Gil Winchester_Gil Aug 21, 2016
Bizim mahallede Manu Rios'a bu adama yani benzeyen bi çocuk var görseniz oha bu manu rios değilmi dersiniz yani ciddiyim
italyan_karameli italyan_karameli Jul 28, 2016
Kıskandım.. yırtarım lan sizi kckdkxkdkdk ama harbi kıskandım ya koymayın bakın manucuğumu buralara vallaha bak geberip gidicem kıskançlıktan..
-_-Sylwia-_- -_-Sylwia-_- Jan 19, 2016
@PapatyalardaHuzur   Aynı gün doğmuşuz lan kalp kalp kalp
mrs_mendesx mrs_mendesx Dec 23, 2015
Bu bizim Berkcan Güven kimi kandırıyon abi? Berkcan'a özenmiş resmen....