A nanny to autistic boy. (Baekhyun ff)

A nanny to autistic boy. (Baekhyun ff)

72.8K Reads 9.1K Votes 51 Part Story
Tyra By Tyraaira Completed

Nama aku Park Aerim. Umur aku 22 tahun. Korang mesti tahu menganggur tu apa kan? Perkataan itu cukup sinonim kepada para manusia yang malas bekerja dan masih duduk di bawah ketiak mak. Selepas setahun habis belajar di universiti, aku masih lagi tidak bekerja. 

Disebabkan kemalasan aku untuk mencari kerja, omma pandai2 mendaftarkan nama aku untuk bekerja sebagai nanny. Mula-mula aku tolak. Tetapi apabila aunty min iaitu kawan omma, mintak tolong aku pun terima la nak jadi nanny anak dia.

Semua perkara negatif aku tolak tepi. Tetapi apabila berjumpa dengan anaknya itu, perkara negatif yang aku tolak tepi aku tarik semula. Macam mana aku tak terkejut kalau budak yang aku fikir akan jaga adalah seorang lelaki yang berperangai budak. Mulalah aku menyesal terima kerja ni kerana anaknya itu sungguh la pelik dan nakal yang amat. Srsly i told you i really hate this man. 
-----------------------

Benarkah aerim membenci budak yang terpaksa dia jaga itu? Dah nama lelaki. Walaupun perangai tak macam lelaki sebenar, aerim tetap jatuh cinta dengan lelaki itu. Tanpa aerim sedar, ada satu rahsia yang dirahsiakan lelaki itu. Rasa macam mana perjalanan kisah cinta diorang? Boleh ke lelaki tu sembuh dari penyakit dia ?

TaeMie99 TaeMie99 Jul 31
Kalau sya byangkan muka mcm minguk bekas the return of superman tu mcm lain plak nanti teringat aerim bdak2 plak.lmao gahahaha
chimchim_lovers chimchim_lovers Dec 27, 2015
biase mk bising suruh kawen...tapi ni suruh kerja...hahahahaha