Kau, First Love Aku.

Kau, First Love Aku.

1.9M Reads 125K Votes 40 Part Story
Sismato ™ By CikTomato Completed

Adakah kau masih ingat siapa yang pertama? Dia yang pertama buat jantung kau naik gila. Yang pertama buat kau rasa rindu. Yang pertama buat kau rasa benci dan cemburu. Serta yang pertama mengajar kau tentang indahnya pertemuan dan juga peritnya perpisahan.

Mungkin ada yang sudah lupa. Serta kuat untuk mencampak jauh semua kenangan pertama itu.
Tetapi tidak bagi aku. 
Tak kan pernah aku melupakan lelaki ini. Lelaki yang melahirkan cinta dalam persahabatan kami. 

Ini lah kisah aku dan dia. Kisah yang telah diatur cantik dan indah oleh NYA. Ya begitu indah. 
Terima kasih Ya Allah :')
✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖

  • kakinovel
  • lovestory
  • malaysia
  • persahabatan
  • sekolah
willdan2016 willdan2016 Nov 28
Cita ni x berbelit2..sng skit nk fhm..jln crita pon ok😄..gud luck sis
izwaniee izwaniee Dec 06
Kurang ajar betol bahasa mamat ni!Pergi luar negara balik Malaysia dh xreti nk beradab
aesfudotic aesfudotic Oct 28
kan 😂 dia banyak duit tapi x mampu beli rumah or sewa rumah wth
aesfudotic aesfudotic Oct 28
eh tu baru dia cakap biadap kalau aku dah lama segala carutan yang aku tau aku cakap kat kau
dhilalya dhilalya 2 days ago
Tak pe...aku rela tinggal dengan musuh aku dri tinggal sesorang...ahahhaha
aesfudotic aesfudotic Oct 28
jap aku yang sentap, eh aku baru masuk sekolah menengah HAHAH