NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Kau, First Love Aku.

Kau, First Love Aku.

1.3M Reads 80.6K Votes 40 Part Story
Az 💪 By CikTomato Completed

Adakah kau masih ingat siapa yang pertama? Dia yang pertama buat jantung kau naik gila. Yang pertama buat kau rasa rindu. Yang pertama buat kau rasa benci dan cemburu. Serta yang pertama mengajar kau tentang indahnya pertemuan dan juga peritnya perpisahan.

Mungkin ada yang sudah lupa. Serta kuat untuk mencampak jauh semua kenangan pertama itu.
Tetapi tidak bagi aku. 
Tak kan pernah aku melupakan lelaki ini. Lelaki yang melahirkan cinta dalam persahabatan kami. 

Ini lah kisah aku dan dia. Kisah yang telah diatur cantik dan indah oleh NYA. Ya begitu indah. 
Terima kasih Ya Allah :')
✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖

ain2723 ain2723 Apr 02
Eiii...baru nak cop kasyaf Ni baik...tetiba ada perkataan 'campak' tuu...rasa nak campak kamus dkt si kasyaf😑
unicornx01 unicornx01 Dec 16, 2016
tau pun minta maaf 😑 ingatkan tk tau . hm anw , sweet 😍
sweetnrn sweetnrn Feb 02
Yr KARYA very nice n i love it 😘😍😘
                              Btw, knpe sis mato x keluarkan novel je, kan lg senang, ¿,,??
asyikinshahira asyikinshahira Dec 12, 2016
Omg comelnyee...marah marah jugak sayang nye pon mesti ade laa
SeulHyunn SeulHyunn Feb 22
Lol pahe mak dya ni. Tahu ke harom apabila anak adam yang berlainab jantina duduk berdua-duaan?
Pshyco_drm Pshyco_drm Dec 08, 2016
Baik pulak...hadoii pening mak melayan kerenah budak macam ni