Truth or Dare?? [Completed]

Truth or Dare?? [Completed]

11.5K Reads 978 Votes 13 Part Story
jikook kills me By EunHwa_197 Completed

Author's note: Authornim bagi watak aje...sinopsis takde ea...mian sangat-sangat...tapi authornim harap sangat korang enjoy baca ff ni...gomawo.. *bow*  ^^

WATAK: Rap Monster/ Namjoon, BTS , Mingyu , Minzy

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------




HYUNG~~~ HYUNG~~ NAMJOON HYUNG~~




Urgh~~ Namjoon membuka mata perlahan-lahan. Aku kat mana ni??




HYUNG~~~ HYUNG~~ NAMJOON HYUNG~~




Sekali lagi suara itu kedengaran di telinganya. Tu suara Tae Tae!

"Tae Tae!! Kamu di mana???" baru dia sedar yang dia berada di dalam sebuah bilik. Bilik kosong dengan sebiji mentol tergantung di atas kepalanya.




BZZZ!! BZZ! BZZZZ!!




Mentol menyala tiba-tiba namun cahaya yang keluar dari mentol tersebut agak malap.

"Dah bangun? Macam mana tidur tadi? Ada mimpi yang indah tak?" 


Namjoon memandang sekeliling. Dengan kepala yang terasa berdenyut,dia cuba mencari tuan punya suara. Orang itu ketawa. Namjoon cuba melepaskan dir...

Ape susah . call PD nim pastu bukak location send kat pdnim.. Pdnim dtg bawak polis.. Dan korang selamat