Suamiku Si PengHafiz Nakal[©]

Suamiku Si PengHafiz Nakal[©]

401K Reads 5.5K Votes 12 Part Story
f² By Miszgrapys_ Completed

Belajar mengenal diri dan belajar berdikari,bukan mudah sebenarnya...



"Kenapa awak nak kahwin dengan saya sedangkan awak tahu puncanya?"-Elya


"Sebab saya tak nak lagi hilang sesuatu yang saya sayang sebelum saya sempat gapainya."-Faris

  • cinta
  • complete
  • elyaainnurin
  • fitnah
  • kahwinmuda
  • khawinpaksarela
  • miszgrapys
  • playfire
  • sweetkot
  • syedfarisfaisal
  • teen
  • viral
  • wattys2017
Khat!?  Ya allah, dah lah susah.dengan khat thuluth apa apa lagi..
mynamesbym mynamesbym Sep 23
Segala macam ex boleh dikitar semula. Salah satunya ialah ex-crush.
Btw nae ireum~ Samuel
                              Oh my god neodo eolyoseob 
                              Sweet sixteen sixteen
                              I'll make you sweet sixteen
- - Aug 08, 2016
Sumimasenn maaf bertanya. Kena pakai tudung jg ker dlm rumah? Or ruang bawah tu terdedah dgn pandangan dari luar rumah? Or ada yg bkn mahram dlm rumahnya yer? Mohon pencerahan ✌
Miszgrapys_ Miszgrapys_ Aug 08, 2016
No,just langkah berjaga jaga kalau ad org nak main terjah rumah diorg..Hheheh..Akceli jln crta mula mula,elya ni ad spupu llki y ska trjh rumah dia tp stry line diubah..Jd dah tak boleh nak kaver balik..😄😄..Maaf ats kekeliruann..Huhu
atynia atynia Jan 27
Rare giler bru 16 thun dh rmai yg masuk meminang..kipidap author..bru permulaaan dh rsa citer ni best