NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
[C]BTS JOKES #S1√

[C]BTS JOKES #S1√

100K Reads 9.3K Votes 40 Part Story
♡타오진배♡ By 7bangtans Completed

BTS JOKES MALAY VERSION... 

Mungkin lawak-lawak dalam nii kebanyakannya tak betul dan merapu tapi itu cara aku bila melawak. Sebabnya aku pun seorang yang suka merapu juga.So harap korang sudilah membaca walaupun ada sebahagiannya mungkin tak lawak.

AND PLEASE DON COPY PASTE!!!! Kemungkinan ada lawak2x yang kat dalam nii yang merapu dan tak best... so rugilah kalau korang copy paste XD

Enjoy reading....

AidanaJaliha AidanaJaliha Mar 27, 2016
Hahahahh..bts memang kwangjaaqq...klu aku jd rapmon memang sekoq² aku bantai ngan srt kbr tuh..
swag4_life swag4_life Jan 23, 2016
aishh bahay suga..asal ketuk orang je komas tu sampai sebulan
Yuyu_IceEmpire Yuyu_IceEmpire Jan 07, 2016
Sy rasa kn.. rap mon je yg normal.. yg lain pelik pelik.. hahahaha.. tapi mmg kelakar cite ni.. author jgn mrh sbb sy ckap selain rap mon, ahli bts yg lain pelik ﹋o﹋