NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Tanya Sama Hati ☑

Tanya Sama Hati ☑

209K Reads 13.9K Votes 59 Part Story
Lady V. By myladyv Completed

Cikgu Juwita Natalia dan Doktor Haris Redzuan. Berjumpa buat kali pertama bukan dalam keadaan yang ala-ala seperti cerita Khabi Kushi Khabi Gham. Malah ketika kali pertama mereka bersua mata pun tiada istilah dari mata turun ke hati. Apatah lagi kalau hendak terus jatuh cinta pandang  pertama. 

Memang taklah!

Juwita dan Haris ibarat magnet yang berlainan kutub. Sejauh mana Juwita cuba mengelak, selagi itulah Haris makin mendekat. Bagi Haris pula, gadis seunik Juwita perlu didekati. Haris tahu ada sesuatu yang istimewa disebalik seorang Cikgu Juwita.

Sesuatu yang istimewa dan tidak patut dilepaskan.

Tetapi bagaimana pula jika persaingan untuk mendapatkan Juwita tidak mudah? Mampukah Haris bertahan dengan adanya Khal dan Yusuf yang masing-masing mahu mendapatkan Juwita juga?

Ibarat sebuah trofi terulung, siapakah yang bakal memenanginya nanti?

windwyen windwyen Dec 11, 2016
Wow ada cerita baru yaa?? Aah masih on going... Nak Nak Nak bacaa wkwkwkwkwk... Sepertinya lucu.. hihihii 😂😂😄😃
IsyaHana IsyaHana Feb 12, 2016
Best lahhhh . Selamba aje haris . Kalau saya lah , saya pun tak nak dgn doktor lelaki
HannaYeen HannaYeen Sep 09, 2016
Oh dear cik penulis! Rasa awesome sangat buku ni walaupun baru bab 1. Aja aja fighting!
sprofove sprofove Jan 12, 2016
Hahahah saya punya PMS lagi teruk. Jangan buat guraulah time tu.
nenaneno nenaneno Dec 14, 2015
Today xde monday blues sbb dpt cuti. Hehehe. Cerita ni mesti best gila mcm BKD. Looking forward for next update.
leaMADU leaMADU Dec 14, 2015
Oh yeah. Dah lah suka gila dgan Zoe😀y Deschannel ni. Thank you for the update 😀😀