NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Kanka Sen Delirdin Mi? - ARA VERİLDİ -

Kanka Sen Delirdin Mi? - ARA VERİLDİ -

60.7K Reads 4.6K Votes 19 Part Story
buse By hiddens1 Updated Jul 16, 2016

Meşhur delimiz Rüyanın kızı Sevdanın hikayesi. İlk kitabı okumanıza gerek yok ama bence okuyun jsozndkxm 

" Ben şair değilim, sende şiir yazılacak biri değilsin. Dağılalım. " dedim ve son kez biç bakışımı atıp omzuna çarparak geçtim yanından. 
Şimdiden söyleyim, her bölümde illa ki bir thug life oluyor ehueheue 
Hobilerim : laf sokmak ve Doğukana sokmak 
Yani laf sokmak öhö öhö 
Fobilerim : Laf yemek ve Doğukandan yemek 
Yani laf yemek 
Öhö öhö

Anladım ki,EGO'nda kalkıyor(EGO'n neden kalkıyor ki,daha karpuz kesecektik xjsnxj).Hatta şu anda EGO'n nerde biliyormusun?,bilmiyorsun.O zaman ben söyleyeyim,EGO'n taaaa uzaya çıkmış.
Salak salak baktığını anladı çünkü birinin salak salak bakmasını ancak salak biri anlar.Xksjxjsjx
asik_yazar0110 asik_yazar0110 Sep 25, 2016
Oha yuh çüş amk kxdk kapaaaak xkkx 😂😂 kb sevda xkkx 😘😘😂
Kafasi_olmayan_madam Kafasi_olmayan_madam Dec 16, 2016
Vallaha benim kafadanlar kamjowow cenabet sayi olom bu kansjowoq
Kafasi_olmayan_madam Kafasi_olmayan_madam Dec 16, 2016
Bende kaşımı kaldiriyom ehuehuehuehu yaşasın ben aknskow
unicornzeka unicornzeka Feb 25
Naayır rüyanın kızı olsaydı bi laf sokardı var yaa uvvv bu rüyanın kızı değil bence dkdkdk