Destined To Mr Heartless [JUNGKOOK BTS]

Destined To Mr Heartless [JUNGKOOK BTS]

100K Reads 9K Votes 59 Part Story
youngbae By _bxdgxrl Completed

"Daripada kau seksa aku macam ni , baik kau lepaskan aku !" -Krystal

"Kenapa hyung tak nak lepaskan dia je ?"-Sehun

"Kau takkan pernah faham betapa susahnya untuk teruskan hidup bila kehilangan orang yang tersayang ! Aku sakit !" - Jungkook

*****

Cukup !

Cukuplah dia dah sakit hidup dengan kau . Lepaskanlah dia .  Kau tak layak hidup dengan perempuan sebaik dia ! Kau jahat ! Kau kejam ! Mesti kau orang yang paling dia benci ! Paling paling dia benci ! Sudah !

Tidak akan mungkin !

Tidak sama sekali ! Kau dengan dia bagaikan langit dengan bumi . Biarlah . - Jungkook 

****

"Don't leave me ! Awak cakap awak sayangkan saya kan ?"-Jungkook

"No ! I hate you ! I really really hate you Jeon Jungkook !"-Krystal

*****

"Kau masih mampu tipu perasaan kau sedangkan hati kau tak berhenti menangis ?! Kau masih sayangkan dia bukan ?! Berubahlah ! He needs you ." - Luna 

"Cukup !"-Krystal

"Kau ... tak cintakan aku ?" - Yoongi

Published:31/12/15
Completed: 28/05/16

Cover Cr To : @Bae_syaa

No comments listed yet.