NEW: Tap by Wattpad
FREE Addictive Chat Stories 😍🔥
DOWNLOAD NOW!
Played [U]

Played [U]

114K Reads 11.5K Votes 70 Part Story
SyafifhAness By syffes Updated 5 days ago

"Awak..kita asyik bergaduh, asyik berkelahi. Sampai bila kita nak macam ni? Saya dah tak tahan.." Amanda.

"Awak tak tahan? Awak nak kita punya hubungan berhenti sampai sini je? Saya..tak sangka. Tolonglah, setiap pasangan akan ada pergad-" Kai.

"Tapi kita, 'kerap' sekali bergaduh. Awak rasa? Awak...tinggalkan saya banyak kali. Awak sakitkan hati saya banyak kali Kai! Banyak." Amanda.

"Semua ni salah saya jelah, Amanda?" Kai.

"Tak. Tapi, saya harap awak faham....perpisahan kita mungkin akan membahagiakan kita berdua." Amanda.

"Tak! Saya takkan..saya takkan lepaskan awak sampai mati!" Kai.

"See, kalau awak sayang saya. Awak akan lepaskan saya.." Amanda.

"Berhenti. I don't want to talk about this anymore." Kai.

--------------

Penerangan/Pengakuan: 
Cerita yang sebenarnya banyak cliffhanger, twisted plot dan sebagainya. Hampir 84% plot yang dari asal ditukar, dan..dan..yang sebenarnya, cerita ini dah sampai penamat masa bab 54 Dan disambung semula sebagai #Played 2 dalam bab 55. Jadi, selamat membaca gais huahahaha.

tooswag_11 tooswag_11 Oct 15, 2016
tolong jangan riak nanti awek switch off #terbawak bawak ngan lagu budak wicet by luqman podolski
ana030722110074anaad ana030722110074anaad Jan 08, 2016
X ah,mana ada bosan,satu agi sy rasa cam nak nangis errrr walaupun dlm citer tu bukan sy yg kena tolak cinta geram pun ada....haish
MinMin_Mieyza MinMin_Mieyza Jan 06, 2016
aku plak yg trase sebak...pdahal yg kne tolak cinta Kai tu org lain...huhuhu