APTAL ÜVEY KARDEŞİM -2-

APTAL ÜVEY KARDEŞİM -2-

112K Reads 5.6K Votes 21 Part Story
Gamze By GMZEDD Updated Feb 12, 2017

''Son kez soruyorum. Hala koca kıçını şu kanepeye  gömüp eski Türk filmlerini izleyeyip hunharca sümüklerini fışkırtmak mı istiyorsun yada hemen o güzel poponu kaldırıp seksi kıyafetlerinden birini üstüne geçirip benimle bol eğlenceli ve bol kaslı erkeklerle dolu  bir gece mi geçirmek istiyorsun?'' Derya'nın bu uzun ve karmakarışık sorusuna karşılık uzunca bir süre önümdeki patlamış mısırlarla bakıştım. Ne yapmak istediğimi bende bilmiyordum. Sadece içimden geleni yapmak istiyordum aslında ve bu içimden gelen şeyin beni yormaması gerekiyordu. Şuan bulunduğum konuma ve pozisyona bakılırsa içimden gelen şeyin tam da karşılığını yapmış bulunuyordum. Geniş ve uzun deri yatağımda, pijamalarımla kalın yün yorganımın altında ellerimin arasında bulunan büyük tabaktaki mısırlarım bana oldukça huzur veriyordu. Ve tabii, eski Türk filmlerimizin muhteşem aşk draması da buradan kalkmamı engelleyen bir diğer şeydi.

  • aksiyon
  • aptal
  • iki
  • kardeşim
  • macera
  • mizah
  • romantik
  • sır
  • üvey
selinserce04 selinserce04 Oct 07, 2017
Tuna niye terk etti ki ve bunlar zengün değil miydi niye Tuna garsonluk yapıyo? Kızlar aklımda deli sorular!
melihatuncer04 melihatuncer04 Dec 16, 2017
Yuh oha çüş yavaş ohara yuhara jdbsbxbsxbsbz cidden yuh aq
iremuymaz34 iremuymaz34 Jan 18
Aynen koca ne lan barı sew olsalarmıs baya baya abartılmış orası şuan sok
Sema_Azra Sema_Azra Jan 09
What dedim gülüm. Lan ne oluyor. Tuna nasıl olurda aylini terk eder. Ya niye bunları bölümlere yazmadın  😢😱😱😱
Queeneyeliner Queeneyeliner Jul 18, 2017
Ohaa nasil terk etti bence sacmalik cok seviyorlardi birbirlerini
Sema_Azra Sema_Azra Jan 09
Tuna zengin değilmiydi. Nasıl olurda garson olur. Hala anlamış değilim. 😮😟