falling in love with ghost(slow Update)

falling in love with ghost(slow Update)

33.1K Reads 2.2K Votes 35 Part Story
°_°αιгαα_sнαн°_° By Suamiku_MrAlien Updated 3 days ago

chanyeol:kau siapa??knapa kau kacau aku???

Jihyo:kau boleh nampak aku??

Chanyeol:mestilha aku nampak kau..Sebesar kau,siapa x nampak..

Jihyo:akhirnya ada jugak yang nampak aku...Kalau aku ckap kau jangan terkejut tau??

Chanyeol:nae..Kau siapa??asal kau tanya aku,aku nampak kau ke x??

Jihyo:sebenarnya aku roh yg belum selesai tugasan di dunia..Dan aku kena minta tolong kepada manusia yg boleh melihat aku untuk menyelesaikan tugasan aku..

Chanyeol:apa yg kau merepek ni??x mungkin kau roh..Dan x mungkin aku boleh tengok kau...kau siapa sebenarnya??jgan nak merepek bleh x??*Marah*

Jihyo:Aku dah agak dah mesti kau ckap macam tu..*selamba*aku pernah kacau seseorng tpi dia x rasa apa2 pun..Tpi bila aku kacau kau..Kau nampak aku dan kau rasa aku sentuh kau..*Terang*

Chanyeol:ta..Tak..Aku x nampak kau..Kau kat mana??*buat2 x nampak jihyo*

Jihyo:kau ni..Tak payah lha nak buat lawak kat sini..Walaupun kau buat2 x nampak aku..Kau bleh dengar aku kan??

Bacalha kalau nak tau apa yg terjadi

_JiMint _JiMint Dec 23, 2015
More update !!! Chanyeoll !! Nmpk x saye gila ... tetiba jerit name chan XD