Bunga Pramatang

Bunga Pramatang

55.7K Reads 3.1K Votes 39 Part Story
Blaite By LittleSanae Updated Nov 29

Alahai! Masalah betul bila kena kahwin dengan budak-budak. Umur dah 22 tapi perangainya, Ya Allah. Kalah budak 2 tahun! Mengutuk saja lebih, tapi siapa suruh terima? Tak ada siapa yang paksa pun. Itulah orang kata, terlajak kereta boleh di reverse, terlajak cakap, ini makan dia! Barulah Tengku Muhammad Syahin nak menyesal, menangis tertonggeng-tonggeng. Ini baru kahwin seorang isteri!

"Kau ni macam budak-budak! Tak layak langsung jadi isteri aku" -TENGKU MUHAMMAD SYAHIN

"Saya ni macam bunga tau. Masa pramatang, mana lawa, tak cun. Bila dah masuk peringkat matang, berebut lelaki nak kan saya baru awak tahu" -WAN AFIA IMANI 

"Kau tahu tak aku sayang kau?" -NIK MOHD AIDIL

"Tak takut kena tangkap khalwat ke nanti?" -HAFIZUDIN 

"Memang betina tak sedar diri!" -NATALIA


Bila orang dah sayang, dia buat hal pula! Memang padanlah dengan kau! Afia menyepikan diri setelah mengetahui dirinya dipermain. Bertahun lamanya, takdir menemukan mereka berdua. Itulah, ulat bulu pun bertukar rama-rama, inikan pula bunga. Semestinya semakin matang dan semakin diminati kumbang setaman!

Jemoghe Jemoghe May 15
Saya suka backgroud story, baca description mmg best. Cuma satu, pnulisan klau lagi baik mesti lagi gempak. Selamat!