Junior Aku Itu Suami Aku [COMPLETED]

Junior Aku Itu Suami Aku [COMPLETED]

110K Reads 4.3K Votes 27 Part Story
Farhanna. By DauntlessRaiter Completed

Ahmad Dhani Zaffir yg berumur setahun lebih muda daripada Nur Dayana Trisha yg berusia 20 tahun ketika itu disatukan dengan insiden yg tidak diingini dan seakan menconteng arang di muka mereka.

"Sementah-mentah aku,kau dah kalah,cik Senior. Kita dah macam suami isteri kan?". - DHANI 
"Aku menyesal marah2 kau kat kolej dulu. Kalau tak,skang ni aku tak kenal kau,kau tak kenal aku. Aku bertambah benci kau!". -TRIS 
Tika dalam tempoh ikatan yg halal,cinta makin kuat bersuara di lubuk hati mereka berdua. Mampukah mereka mengekalkan ikatan yg halal di antara mereka atau ianya gagal semata-mata?

Nampak cliche je an? Tapi why not give a chance to this story pls? Hehe.

Stay tuned sampai habis k. Syg korang xD

No comments listed yet.