Bakal Suami?

Bakal Suami?

204K Reads 9.5K Votes 32 Part Story
Haz Wani By IfaWani Completed

Rayyan dan Raihana. Wow! Nama pun macam sweet jer an?

Okey jadi ceritanya macam ni, aku pun terserempak dengan seorang mamat ni. Dahlah tak reti minta maaf pastu boleh pulak suka hati dia marah aku . Aku apa lagi, sound lah dia. 

Boleh pulak mamat tu bos aku. So mulalah aksi usik-mengusik antara kami sampai hubungan yang dahulu renggang menjadi akrab. Tahu tak apa yang lagi mengejutkan? Rayyan ajak aku kahwin walaupun kami baru kenal dua hari. 

Tapi aku tak berani bagi hati aku kat dia sebab aku takut dipermainkan. Dan hal yang paling aku takutkan tu jugaklah yang jadi, depan mata aku sendiri. 

Sekali awak jadi milik saya , jangan harap awak dapat lepas daripada saya - Rayyan 

Same goes to me, Encik Rayyan . Sekali awak dah lukakan hati saya , jangan harap semudah tu awak boleh rawat balik - Raihana

    No comments listed yet.