DIA AZA (Short Story)

DIA AZA (Short Story)

18.9K Reads 1.3K Votes 12 Part Story
Shaza E By shazaellda Completed

Hanya kerana bimbang gadis bisu itu kecil hati, Nik terus hulur salam perkenalan. 

"Boleh saya jadi kawan awak? Kita kawan. Saya Nik."

Aza diam. Lama pandang lelaki yang baru kenalkan namanya sebagai Nik itu. Nak terima ke? Tak apalah, kenal saja. Mungkin lepas ni takkan jumpa lagi.

A-Z-A

"Aza? Cantik nama. Boleh minta phone number awak?"

...dan bermulalah kisah Nik dan Aza.

happy reading guys...

 ❤

KartiniAwi KartiniAwi Jan 26
Hah dah ingat azwa dgn syafiq. Azwa frust smpai nak terbakar dapur rumah hahhahhaha abg azwa nama apa ya? Akak tak suka ngan abg azwa tu. Hihihihi flashback..
KartiniAwi KartiniAwi Jan 26
Bila teringat frust aza dgn dani mengingatkan akak ngan cerita awal2 shaja. Kalau tak silap lah....
jasMineMj jasMineMj Dec 11, 2015
sedap la zita oii.. nah aku tikam keli pangang.. jangan cakap nak lagi pas ni
jasMineMj jasMineMj Dec 11, 2015
tak menyempat.. kalau yang macam ni memang tak akan ada yang nak.. terkejar kejar macam biawak tak laku.. hahaha
lenolone lenolone Nov 30, 2015
Agak agak Nik marah tak bila Aza mengaku dia bisu? Huhu. Takut nih
lenolone lenolone Nov 30, 2015
Agak agak Nik marah tak bila Aza mengaku dia jujur? Huhu. Takut nih