koleksi kisah seram(kisah benar)

koleksi kisah seram(kisah benar)

52.5K Reads 1.6K Votes 16 Part Story
Chrisstonewill By Chrisstonewill Completed

koleksi kisah seram pendek!!! dari pengalaman aku,keluarga dan kawan-kawan aku..!!!

dengar cakap aku!!! dengar n tengok tak apa,percaya jangan!!! 

chrisstonewill :)

alaminboss alaminboss Sep 27
Hahahahahaha... Ayt dea.... Bgus cerita... Tpi pendek Sgt... Huhu
BiehaBieya BiehaBieya Apr 06
Belum tentu juga. Tak boleh lah nk judge kedai ramai org tu ada pelaris. Mungkin sesetengah. Sesetengah tu mungkin rezeki Tuhan
AirahSaiful AirahSaiful 4 days ago
X smestinya rmai org gne pelaris...ade jgk 1 kdai ni saya selalu lalu org ni pkai pelaris tpi x rmai pon org
hykal007 hykal007 20 hours ago
Alaa...xsmstinye kdai yg rmai orng tu ade pelaris... Dh klo mknn kt ctu mmng sdp nk cmne.. Huhuhu.. Btw,jln cite best
jangan cakap mcm tu...xsemua kedai mcm tu..kena tgok juga...ada caranya nak tahu kdai itu ad pelaris atau tak
nhakimah nhakimah Jan 26
Pergh cerita nih hmpir sebijik dgn kes kt sarawak. Bezanya cuma psl yg kedai lain takde cust, kedai dia je yg penuh hahha