Undertale X Reader LEMONS

Undertale X Reader LEMONS

160K Reads 973 Votes 6 Part Story
Autumn Stalling By AutumnStalling Updated Feb 24

Smut one-shot for Undertale characters. Yep, this is happening.

This part i lost conrol, *throws phone......... Bro- WTF man? Me-you dont understand *throws phone
*Searches "inhale... BOI"** finds one BATIM picture**  goes back here* okie I'm ready! Come at me lord of sin!
If this ever happend to me I would be so shocked, blushing badly and probably destroy my nice cream by accident (that bad english tho ;-;)
NINUNUNYNUNUNUNNUNUNUNUNUNNU -outside-
                              -I'm on top of the roof-
                              Molly (Mah twin): EMMA GET DOWN!
                              Jeff (my bro bro): EMMA YOUR GONNA BREAK SOMETHING
                              Me: NOPE
Me:who the heck are you people are you two guards right? well i shall drink Lemonade with a few droplet of bleach
                              Comment me if the guards will know about the bleach
                              Hope:What the F*ck man i shall use Lemons
-octopoda -octopoda Feb 19
why is this in my recommendations wtf even is life anymore bleach