Encik Sweet Talker ! √

Encik Sweet Talker ! √

591K Reads 31.9K Votes 42 Part Story
heartsheets By heartsheets Completed

Feeya. Gadis yang kematian tunangnya. Sayangnya terhadap si mati umpama infiniti. Akhirnya dia terpaksa bernikah dengan seorang lelaki bernama Ryan. Pendek cerita Ryan ni tak suka Feeya, Feeya tak suka Ryan. Lol cliche kan ? Dalam keretakan rumah tangga, Feeya menerima dugaan berat iaitu kematian seluruh keluarganya dalam kebakaran kerana dendam. Macam novel lain, akhir cerita mereka bersama juga. Tapi jalan cerita ini bukan biasa-biasa. Saya tak cakap. Jari yang taip hiks. Baca sampai pengakhiran tau.

Nak pesan, sediakan payung sebelum hujan ok ? Hehe. 

Sincerely, 
Your fav author and forever will be.

  • airmata
  • badboy
  • bergaya
  • cantik
  • completed
  • hero
  • heroin
  • kacak
  • kaya
  • love
  • mata
  • nangis
  • perempuan
  • prettygirls
  • romance
  • romantic
  • sadending
  • tamat
  • tears
Sweetnya kalau ade org buat kat saya cmni boleh melting≧ω≦
sytulis sytulis Oct 25, 2016
Tapi kan... Mcm mana org dri hosp tu tau dia bkl tunang Firash? 😅
ainaazs ainaazs Jun 28, 2016
Watdehek. Rase mcm baru muqaddimah tpi dah sedih gileee 😭😭😭😭😭😭
eylsryh eylsryh Mar 03, 2016
Apa ni awal dah sedihhh. Huhuhuuu. Tak sabar nakkk baceeee. Haha like
earynnurin earynnurin Jul 13, 2016
Gd6sh9dh92wh8vvcffkskiznsjpqkshdkajsmsjaandkss xkslsmdlsm.   Jdvdshdkhdkddhd9xdhd.     Hddhsjksgddosjdxjkskhddjjkdhkkskkkkkdsbvsjvgsnjs.      Jdgkjshjsjjshvdhjjldhjdjvj.   Di8doha9zkvsslgsk6djhd9dd6dh6dk
berrybiena berrybiena Jan 01
Memang sakit bila org yg kita cinta pergi..tuhan je yg tahu..