NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
SUAMI AKU,BOSS AKU!

SUAMI AKU,BOSS AKU!

717K Reads 23.7K Votes 66 Part Story
Mawar Ammara' By cikMawarberdurii Completed

Muhammad Mikail Ariff adalah anak sulung kepada Dato ' Kamal Hasan,dia akan menjadi satu-satunya pewaris utama  Syarikat Fajar Holdings.Dia dipaksa berkahwin dengan seorang gadis  yang telah menjadi pembantu peribadi Papanya.Gadis muda itu menurut sahaja perintah selepas Dato' Kamal memaksanya untuk berkahwin dengan anaknya.Pelbagai liku hidup yang harus dijalani oleh gadis muda tersebut. Semua perlu diuruskan sendiri apabila ahli keluarganya semua sudah tiada.Gadis kecil itu sentiasa tabaj dan reda ketentuan ilahi. 

"Once aku dah dapat kau, teruk malam pertama aku kerjakan kau! "-ARIFF Mikail. 

"Aku tahu la aku ni comel, jangan la cubit aku sesuka hati kau! "-      Hawa NAWFA 

"It sounds pretty good! You will deserve it! " - Sara AMELINE  


Nak tahu apakah kesudahan perkahwinan secara paksa mereka! 
Teruskan membaca!!

cintaalmiy cintaalmiy 6 days ago
Aikk... Marwin ad adik yg tinggal dgn datuk dan datin ke?? Bukn ke hawa seorang je kan yg duduk dgn datuk dan datin... Pening baca cerita ni
Thomasfx Thomasfx May 01, 2016
Hahahaha..aishhh adik dh sweet blum abg lg👍great idea sis
korang semua bace cerita yang saya buat sekarang ni dan saya nk mntak cadangan korng ;)
AkuTanpaNama AkuTanpaNama Apr 05, 2016
relay? 😌😌 hubungan. gunalah perkataan yang tepat. lagi satu nak guna bahasa rojak pun. gunalah relationship.