Mrs. Lawyer, I love you

Mrs. Lawyer, I love you

101K Reads 3K Votes 47 Part Story
- By yellownicotine Updated a day ago

"Walau apa pun yang berlaku, semoga hati kita tetap bersatu." 
    
    Melissa Maureen seorang peguam yang baru sahaja menghabiskan pengajiannya di United Kingdom. Terpaksa bekerja di sebuah firma guaman kawan daddynya dan dipertemukan dengan Afiq Mikhayl, anak kepada pemilik firma itu merangkap anak kawan bapanya. Dua-dua peguam tapi tidak berperangai seperti peguam jika bertemu.
            
    Kehidupan Melissa bertukar menjadi kucar kacir apabila daddy dan mummynya memaksa dia untuk berkahwin dengan Afiq Mikahyl. Melissa tidak menyangka dia akan berkahwin secara tidak rela dan terpaksa berkahwin dengan orang yang dibencinya. Benarlah kata orang tua, jangan benci sangat nanti suka. Lain pula cerita dengan Afiq yang sudah jatuh cinta dengan Melissa. 
      
    "Dalam hati Afiq Mikhayl ni, ada satu nama je yang bertakhta sampai bila-bila." - Afiq Mikahyl.
      
    "I love you but I'm hurt." - Melissa Maureen.
            
     Apakah kesudahannya? 
            
    Siapakah Iman Kirana didalam hidup Afiq Mikahyl? Adakah Melissa Maureen akan menerima kata-kata cinta yang dilafazkan oleh Khairi Hazieq? Apakah motif Sabrina Qismina muncul didalam hidup mereka?
    
    Peristiwa demi peristiwa yang berlaku di alam perkahwinan mereka membuatkan masing-masing tidak betah untuk meneruskan perkahwinan ini lagi. Mampukah Melissa Maureen dan Afiq Mikahyl selamatkan perkahwinan mereka dan hidup bahagia hingga ke akhirnya?

No comments listed yet.