Cik Cinderella Dan Encik Tengku (Adaptasi Drama)

Cik Cinderella Dan Encik Tengku (Adaptasi Drama)

47.5K Reads 780 Votes 5 Part Story
Karyaseni | Penulisan2u By karyaseni2u Updated Nov 06, 2015

Tajuk: Cik Cinderella dan Encik Tengku
Penulis: Airisz
Penerbit: Karyaseni
ISBN: 978-967-0246-71-0
Harga: RM21 (Semenanjung) // RM24 (Sabah & Sarawak)

Nama aku PUTERI NURAISHA. Aku ada mak tiri dan seorang kakak tiri. Biasalah, mana ada mak tiri yang baik. Nama kakak tiri aku Sha. Jahat gila. Orang gila pun tak jahat macam dia. Dia tak sukakan aku, Jadi, ada sebab ke aku nak suka dia? Kirim salam!

Dalam hidup aku ada seorang lelaki yang paling aku tidak suka. Nama dia Ashraf. Tapi arwah ibu cukup suka dengan dia sehinggakan dia suruh aku kahwin dengan Ashraf.
Apa yang jadi masalahnya, aku jatuh cinta dengan seorang lelaki. Nama dia Daniel. Opsss, TENGKU DANIEL. Orangnya segak gila. Kata Jee kawan baik aku, kalau dia dapat kahwin dengan Daniel, setahun tak makan pun dia sanggup. Cerdik sungguh!

Tapi kan, suatu hari tu Daniel beri aku sejambak bunga. Dia cakap dia kutip sebab ada lori bunga dari Cameron Highlands terbalik. Tak percayalah…

Hmm..saya tak sempat nak tengok drama dia..jadi saya baca je
frnhjpri frnhjpri Nov 07
I had this novel. I hope I could help you and complete `Cik Cinderella dan Encik Tengku works.