Cinta Untuk MrGarang

Cinta Untuk MrGarang

3.3M Reads 171K Votes 76 Part Story
DaisyDee By jnnh_yhya Completed

Suami Romantik dan Penyayang? Tak pernah diduga Elleana akan mendapat suami garang dan tegas. Hidupnya yang selama ini tak pernah diatur oleh arwah baba kini diatur oleh Suaminya yang baru berusia 17 TAHUN. 

"Jangan nak menggatal sangat. Kau isteri aku"- Syafiq Hilman

"Cuba senyum? Asyik nak marah je. Kan handsome kalau senyum." Nur Elleana

Kenapa makngah sangat membenci Elleana? Perkahwinan diduga lagi dengan cinta mati Abang Afi terhadap Elleana yang sudah lama dipendam.

  • love
  • teenfiction
yenconitum yenconitum Mar 31
sekali aku kasi pelempang, menangis tak berlagu makngah ni ._.
yenconitum yenconitum Mar 31
makngah banyak sangat buat dosa. sebab tu rasa panas sangat.
yenconitum yenconitum Mar 31
macam orang mati laki? makngah tengah perli diri sendiri ke apa?
yenconitum yenconitum Mar 31
tadi awal-awal makngah suruh tolong, tapi bila orang dah berbaik hati nak menolong, dia tak bagi pula. makngah tengah period ke apa?
NEF_02 NEF_02 May 10
weyh.. nama aq ellyana.. n my mom.. zana.. kebetulan kahyini? hahaha
yenconitum yenconitum Mar 31
halamak makngah ni. ada je yang dia tak puas hati dengan ell ._.