Cinta Untuk MrGarang

Cinta Untuk MrGarang

3M Reads 155K Votes 76 Part Story
DaisyDee By jnnh_yhya Completed

Suami Romantik dan Penyayang? Tak pernah diduga Elleana akan mendapat suami garang dan tegas. Hidupnya yang selama ini tak pernah diatur oleh arwah baba kini diatur oleh Suaminya yang baru berusia 17 TAHUN. 

"Jangan nak menggatal sangat. Kau isteri aku"- Syafiq Hilman

"Cuba senyum? Asyik nak marah je. Kan handsome kalau senyum." Nur Elleana

Kenapa makngah sangat membenci Elleana? Perkahwinan diduga lagi dengan cinta mati Abang Afi terhadap Elleana yang sudah lama dipendam.

  • love
aina_jh14 aina_jh14 Mar 27, 2017
Eiii. Sibuk jelah mack cik sorang ni. Mulut busuk macam longkang betul
arizaysk arizaysk Jul 31, 2017
@hamirsm bacalaaaah . sambungannya tu ada cinta untuk mr garang 2
jgnmemain jgnmemain Dec 07, 2017
Jgn ingat pangkat kau sbagai MAKNGAH aku goyang ek!!!!tunggu kerusi aku beranak lah deyyyy
Aisyahahmadi6 Aisyahahmadi6 3 days ago
Salah tu ..mne ade SEMUE perempuan gedik ..segelintir sahaje ye ..hahahahah..saye tk gedik ..saye cume gile2 je ..heheh
kookiepina kookiepina Nov 27, 2017
hey makcik jgn smpai saye hempuk kepala makcik  dgn dulang tu
nekutaro nekutaro Dec 27, 2017
keakraban tu gpo?mesti author paham saya tulis .-gpo- tu kan...