Male reader one shots

Male reader one shots

117K Reads 1.8K Votes 36 Part Story
Goddess of yaoi By playfulslitheren231 Updated Sep 20

There will be plenty one shots and I will try to type as many as I can. I will  take request and if you don't like don't read. There will be plenty yaoi maybe some smut and lemons. ok peace and love -^-^-

Oh i'm a Twink then, haha. Didn't know there was an actual word for that (:
mea_kunn mea_kunn Oct 18
I didn't know there was a word that described me. I'm 5;1 and 17  I also GOTS A BOOTY. Nicki Minaj can't even compare
TylerTheHuman TylerTheHuman 4 days ago
Okay well technically I'm trans (ftm) but stiiilllll kinda the same
Yas!!!!.....I was thinking the same think on what I would look like....lolz...I always think Im like that
I sometimes think that to TWINS but I feel like they'll shoot me first they'll be like " You're black AND Mexican yeah you gotta die." And sorry if this comment made someone mad  * Skips back home with Mr.Axe in both hands* :3
TylerTheHuman TylerTheHuman 4 days ago
HOLY SHIZ MY NAME IS TYLER AND IM A GIRL TOO. OMG I ALWAYS THOUGHT THERE WAS NO OTHER GIRLS NAMED TYLER. OMG