NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Rahsia Alam Persekolahan

Rahsia Alam Persekolahan

45.1K Reads 2.3K Votes 10 Part Story
Jiaa By Na_Di16 Completed

Aku yakin semua orang ada pengalaman bersekolah kan? Setiap sekolah pasti ada cerita-ii lama tersendiri yang jadikan sekolah tu keras or something-ii. Kau percaya ia ada

safuaniwan safuaniwan Jun 09, 2016
Citer btol ke ni? X nmpk cm amik dri  org lain.. bagus bagus :D. 
                              Caption kat bwh tu x ble blah hahaha XD
EaryHakim EaryHakim Nov 04, 2016
Paling tak suka dan x pernah suka ulik mayang even aq asal terengganu
theyulien theyulien Apr 16, 2016
Sekolah kau sama macam sekolah aku la. Sekolah aku tempat jepun dulu and bekas gereja. Belah padang pula bekar kubur. Memang tak dinafikan seram beb. Bab tangki tu pun betul gak. Tapi tangki dlm tandas la. Aku taknak cerita sebab takut roh akak tu 'marah'. :)))
Sissecretary Sissecretary Sep 25, 2016
Haha cer tanya kat org yg buat lagu kalau ade org lirik lagu tu dia marah tak
airinaqil airinaqil May 22, 2016
Ni kisah benar ke..tolong lah bagitau saya yg ni rekaan😭saya dah lah penari seklh kitorg kne nari lagu ni😭😭
Xiuniel Xiuniel Aug 29, 2016
Seram lah..kat skolah aku pun ade jgk cite2 pasal hantu jepun..dkt padang dlu ade kem jepun sbb tu skolah tu panggil 'Sekem' .