Introducing Tap by Wattpad!
Discover addictive chat stories from your favourite Wattpad writers that will make you go 😮😍🔥
CHECK IT OUT
PHOBIA

PHOBIA

30.1K Reads 3.2K Votes 15 Part Story
パンダ By -chimcakes Updated Oct 23, 2016

Korang percaya hantu itu wujud? Kalau korang nak tau 'benda' itu ada disebelah kita ja. Mereka sentiasa memerhatikan tingkah-laku kita.

Lahhhhai earphone kita duk Kat sebelah jer 😭😭😭 author teman titew malam nih😭😭😭😭titew takut
makjemahfabmuah makjemahfabmuah Oct 03, 2016
*tengah pakai earphone,dengar lagu sambil baca buku ni* rilly ;-;
Amal_ina72 Amal_ina72 Oct 24, 2016
Haish aq baru jer pki earphone tadi baru je cabut sblm bukak wattpad..seremmm pulakk
Wolf_32 Wolf_32 Jun 09, 2016
Dapat bayangkan earphone tu terbang..Seram pula bila fikir...=_=lll
blackeurose blackeurose Dec 28, 2016
Punyalah berura nak baca.... Sekali nama aku keluar first sekali... @bangtxnwife
-sodass -sodass Dec 17, 2016
Alhamdulillah aku tak pakai earphone. Tapi tak tahulah kalau speaker aku ni teriba bunyi gitu 😂