NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
PHOBIA

PHOBIA

31.7K Reads 3.4K Votes 15 Part Story
パンダ By -chimcakes Updated Oct 23, 2016

Korang percaya hantu itu wujud? Kalau korang nak tau 'benda' itu ada disebelah kita ja. Mereka sentiasa memerhatikan tingkah-laku kita.

101dinie 101dinie Mar 16
saya le tu😨x pe pakai headfhone...earfhone lain headfhone lain kan😂😂
Lahhhhai earphone kita duk Kat sebelah jer 😭😭😭 author teman titew malam nih😭😭😭😭titew takut
makjemahfabmuah makjemahfabmuah Oct 03, 2016
*tengah pakai earphone,dengar lagu sambil baca buku ni* rilly ;-;
Mochijim- Mochijim- Oct 24, 2016
Haish aq baru jer pki earphone tadi baru je cabut sblm bukak wattpad..seremmm pulakk
cappucinovanilla cappucinovanilla Dec 28, 2016
Punyalah berura nak baca.... Sekali nama aku keluar first sekali... @bangtxnwife
-shuga -shuga Dec 17, 2016
Alhamdulillah aku tak pakai earphone. Tapi tak tahulah kalau speaker aku ni teriba bunyi gitu 😂