Abim ve Ablamın Çetesi*

Abim ve Ablamın Çetesi*

169K Reads 10.4K Votes 77 Part Story
💁 By yazarkiz179 Updated Oct 29

Karanlık onu çağırıyordu.beyazdı oysaki , siyaha alışır mıydı? Belki hep de siyaht. O .beyaz ve siyah...mutlu son sadece masallarda olur ve iyiler sadece masallarda kazanır.masal olmayacak kadar acı her şey ve hep kötüler kazandı...

  • abi
  • abla
  • acı
  • cesaret
  • depo
  • kan
  • korkusuz
  • mafya
  • muşta
  • silah
  • wattys2016
hayaledensaf hayaledensaf Jun 03, 2016
Ilk okul kavgası dkjkvfbd benim abim seni döver fln 😉😂
Gokcen_takan Gokcen_takan Mar 01, 2016
Valla gelecekse bize de şöyle gizli numaradan güzel mesajlar gelebilir yani sıkıldık artık operator mesajlarından gören telefon hatları ile aşk yaşıyoruz sanacak
esmeryazarist esmeryazarist Nov 26, 2016
Bise dicem yazaraşk. Numara gizliyse nasıl mesaj atıyor. Benim bildiğim gizli numaraya mesaj atılmaz.
N_Efesim_Ol N_Efesim_Ol Jul 13, 2016
Kimin konuştuğunu fln anlayamadım birax dikkat edersen mutlu edersin beni .... :d