NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Mr Devil, Mr Hero

Mr Devil, Mr Hero

2M Reads 76.5K Votes 76 Part Story
I Choose to be Me. By AnnaSANBA Completed

"Awak, saya nak balik.." rengek Sophia. 

Adam tersenyum sinis. "No. Kau akan tinggal sini. Selama-lamanya," sejurus itu pintu bilik di hempas kuat lalu di kunci dari luar. 

Sophia dengan panik berlari menuju ke pintu. "Awak! Buka pintu! Saya nak keluar awak! Open the door! Ayah! Keluarkan Sophia dari sini!" 

Namun tiada siapa yang membukakan pintu. Akhirnya Sophia pasrah, dia bersandar di pintu dan dengan perlahan dia duduk. Dia masih menangis, wajahnya di tutup dengan kedua tapak tangannya. Dia kecewa dengan Encik Husain kerana menjualnya kepada lelaki yang tidak dikenalinya langsung. Lelaki yang akan merubah hidupnya!

aliana_yuu aliana_yuu May 09
Duh marahla lelaki tu kot....tak pahamla ngan pompuan jenis camni.....sayang sangat kat laki tu...mcmla laki tu tolong kau satu hari nanti...duh😑
NienaMuhammad4 NienaMuhammad4 Dec 28, 2016
haisshh rasa mcm nak sumbat ja taik ayam dlm mulut depa ni sekoq sekoq.
sarahbib sarahbib Dec 05, 2015
Cerita awak masih lagi menarik macam sebelum ni. Hahaha awal awal dah sedih huhu