Mr Devil, Mr Hero

Mr Devil, Mr Hero

2.4M Reads 87.3K Votes 76 Part Story
anna By AnnaSANBA Completed

"Awak, saya nak balik.." rengek Sophia. 

Adam tersenyum sinis. "No. Kau akan tinggal sini. Selama-lamanya," sejurus itu pintu bilik di hempas kuat lalu di kunci dari luar. 

Sophia dengan panik berlari menuju ke pintu. "Awak! Buka pintu! Saya nak keluar awak! Open the door! Ayah! Keluarkan Sophia dari sini!" 

Namun tiada siapa yang membukakan pintu. Akhirnya Sophia pasrah, dia bersandar di pintu dan dengan perlahan dia duduk. Dia masih menangis, wajahnya di tutup dengan kedua tapak tangannya. Dia kecewa dengan Encik Husain kerana menjualnya kepada lelaki yang tidak dikenalinya langsung. Lelaki yang akan merubah hidupnya!

  • adamlevine
  • brother
  • conflict
  • devil
  • love
  • lust
  • revenge
  • rich
  • romance2k16
  • sister
  • sophiaelieyana
  • wattpad
  • wattys2016
aliana_yuu aliana_yuu May 09
Duh marahla lelaki tu kot....tak pahamla ngan pompuan jenis camni.....sayang sangat kat laki tu...mcmla laki tu tolong kau satu hari nanti...duh😑
- - Aug 08
Eh...Abby nama nickname aye...tak sangka ramai nickname guna Abby
NienaMuhammad4 NienaMuhammad4 Dec 28, 2016
haisshh rasa mcm nak sumbat ja taik ayam dlm mulut depa ni sekoq sekoq.
uqashasaltbae uqashasaltbae Dec 05, 2015
Cerita awak masih lagi menarik macam sebelum ni. Hahaha awal awal dah sedih huhu