Mr Devil, Mr Hero

Mr Devil, Mr Hero

1.8M Reads 69.5K Votes 76 Part Story
I Choose to be Me. By AnnaSANBA Completed

"Awak, saya nak balik.." rengek Sophia. 

Adam tersenyum sinis. "No. Kau akan tinggal sini. Selama-lamanya," sejurus itu pintu bilik di hempas kuat lalu di kunci dari luar. 

Sophia dengan panik berlari menuju ke pintu. "Awak! Buka pintu! Saya nak keluar awak! Open the door! Ayah! Keluarkan Sophia dari sini!" 

Namun tiada siapa yang membukakan pintu. Akhirnya Sophia pasrah, dia bersandar di pintu dan dengan perlahan dia duduk. Dia masih menangis, wajahnya di tutup dengan kedua tapak tangannya. Dia kecewa dengan Encik Husain kerana menjualnya kepada lelaki yang tidak dikenalinya langsung. Lelaki yang akan merubah hidupnya!

fattah_amin fattah_amin Jun 14, 2016
akak anna sanba ada karya the young bried kan? sebab nama penulis sama. kalau betul tu karya anna sanba . saya suka sebab jalan cerita the young bried sangat best
NienaMuhammad4 NienaMuhammad4 Dec 28, 2016
haisshh rasa mcm nak sumbat ja taik ayam dlm mulut depa ni sekoq sekoq.
SwissHugs SwissHugs Jul 26, 2016
untuk org yg slalu dngn kawn mmg slalu fkir nak kwn jdi yg trbaik tpi bgi org yg slalu keseorangan tkkn rse ape2 bila dpt kwn sbb dia akan dpt rse bile2 mse je kwn dia akn prgi #smua tu tkkn kekal selamanya
sarahbib sarahbib Dec 05, 2015
Cerita awak masih lagi menarik macam sebelum ni. Hahaha awal awal dah sedih huhu