Kahwin Dengan Aku Ajelah!

Kahwin Dengan Aku Ajelah!

32.9K Reads 762 Votes 15 Part Story
Reeani Annur By reeani Updated Jan 17, 2016

Penerbitan Fajar Pakeer
2014
RM23(SM)/RM26(SS)

Kata Hajah Rokiah kepada Muslim - "Ya, kahwin! Nenek rasa Mus kena kahwin untuk ubah sikap Mus yang tak ada sikap tanggungjawab terhadap diri sendiri dan jugak diri orang lain."
Balas Muslim pula - "Yang nenek rajin sangat pergi cari calon isteri Mus tu, kenapa? Kalau Mus nak kahwin nanti pandai-pandailah Mus cari sendiri. Nenek tak payahlah susah payah macam ni."
Tapi, kalau nenek dengan cucu bertekak mestilah orang tua yang menang. "Kahwin atau turun pangkat!"

Nak tak nak, Muslim terpaksa minta tolong dengan si pakar cinta bernama Sudin. Pertolongan Sudin telah menemukan dia dengan si gadis bernama Zara. Kali pertama tengok Zara, jantung berdegup macam baru lepas lari pecut 100 meter! Sampai tersasul cakap, "Okey! Saya setuju kahwin dengan dia."
Terkejut Zara mendengarnya. Dan tanpa dia sangka, Muslimlah lelaki yang bakal buat hidupnya jadi huru-hara sampai terjebak dengan konspirasi kahwin paksa.

  • cinta
  • komedi
  • melayu
  • novelmelayu
  • reeaniannur
  • romance
  • romantikkomedi

No comments listed yet.