Stuck in the Library with a Hot Jerk! :P

Stuck in the Library with a Hot Jerk! :P

96.6K Reads 1.3K Votes 10 Part Story
Roxanne1231231 By Roxanne1231231 Completed

This is my second time posting a story, I hope you like it. I noticed how most people, including me :D :P, choose the stories that include hot guys, soooo yea this is my story, about me and a hot, uh I mean, MEAN, UGLY jerk stuck in Library . Well it might turn out good  I hope.

Stuck in the Library with a Hot Jerk

    

   BEEP, BEEP, BEEP!!! YOU SPIN MY HEAD RIGHT ROUND!!! Ugh be QUIET, stupid alarm clock. I hit the alarm clock knocking it to the ground, oh well at least it shut up. Today was the 24th, Thursday. I got up from my warm bed to go to the bathroom. I longed to stay in bed all day and hibernate until New Year's Eve, but knew I would just get into trouble for sleeping too late. I let the icy cold water wake me up as I took my shower; once I was done I took the crimson towel and wrapped it around me. I dried and straightened my mahogany hair and looked in my mirror then peered inside my closet. I decided a pair of jeans and a regular shirt would be nice to go to the libr...

  • ashley
  • duke
  • fiction
  • helpinghand
  • humor
  • mystery
  • romance
  • teen
  • trisha
  • writingcontest
angel4luv angel4luv Jul 11, 2016
I thought you were going to say Winter by Marrissa Meyers. I would have died.
whskittles whskittles Jan 29, 2010
Luv ur story. i wouldnt mind gettin stuck in a library with a hot guy. HAHA now i want that to happen. Write more soon need to find out what happendes next :O
Lucyshoutnever Lucyshoutnever Jan 18, 2010
I FEAKIN LOVE IT!!!!
                              BRILLIANT!
                              LOVE IT!
                              HE READS TWILIGHT! :O MERLINS BEARD!
Lucyshoutnever Lucyshoutnever Jan 18, 2010
I FEAKIN LOVE IT!!!!
                              BRILLIANT!
                              LOVE IT!
                              HE READS TWILIGHT! :O MERLINS BEARD!
Princ3ssOFAnime101 Princ3ssOFAnime101 Jan 04, 2010
lolz luv it! make that Trisha DIE DIE DIE! >:D lol jk
                              I'm over reacting on that but you HAVE to do something about her!
                              AWESUM STORY! KEEP IT UP XD!!!
TwilightTwin TwilightTwin Jan 03, 2010
hahaa BURN! That Trisha chick is a total bitch! Keep writing