A night with Dracula

A night with Dracula

2.3M Reads 59.9K Votes 39 Part Story
♡¸.•°*”˜Sarah Kitty˜”*°•.¸♡ By kissmybff Completed

"I wanna kill you.." He whispered huskily.
"I dare you" I said.
  
 
Seventeen year old Sonee rave win's a contest to go stay at Dracula's castle for two week's and everything is fine at first..
before two people have gone missing or at least that's what their telling us... but soon after sonee goes looking around in a secret passage way and stumble's into a secret room? and meet's a sexy pale guy with a cute Romanian  accent and he demand's that she come's to see her every night at the stroke of midnight or he'll kill her and her missing friend's 
will they fall in love or will this be a murder that no mortal can solve?


Werewolves in Paris (Side story)


 Johnny is absolutely miserable after his girlfriend of two years dumps him and ends up attacking a guard at a vampires castle, so he’s thrown into prison for murder and that’s when he meets the mystifying Bliss Morgale.
White hair that flows softly down to her lower back, White eyes that glow like the moon, White snake tattoos, and don’t forget her flawless pale skin that’s as white as her… well everything!
She and Johnny escape the prison together and run off to Paris where Bliss show’s Johnny where she loves to be herself, And Johnny soon feels himself falling in love in the most romantic place in the world.

lightningblade107 lightningblade107 Dec 17, 2016
OMG! WHO IN HELLL SENT YOU THAT?? Srsly, it's another thing to say someone does not like something, but murder with an axe? That's a frikin HORRIBLE, AND A F*CKING THREAT!! I feel like punching the sh*t out of that person!! Guys let's go hunt this person down!! Who's with me?
Foxxfate Foxxfate Jan 11
Dont worry i have got your back now that i am here :) i have an old story i wrote as well, keep up the good work
This is nonsense tbh. 
                              I am half romanian and I've never seen this 
                              Well this bull crap. 
                              When u wanna write about smth please have at least  little information
I swear to you, this is my 10th time reading this book, and I am in love.
lightningblade107 lightningblade107 Dec 17, 2016
Then there is hotel Transylvania that just turns the whole Dracula story around. Srsly hotel Transylvania is a very amusing movie, but I misses the 'scary' Dracula.
Wait no! Its actually: "if your gonna say something negative about something or someone, then don't say it. Because that person already knows how he/she really is!"