United || EXO

United || EXO

44.1K Reads 5.6K Votes 31 Part Story
No limit gon touch the sky By XOKLM21 Updated Jun 02

Nama aku Sehun.Tahun ni umur aku genap 100 tahun.Tapi kalau ikut bumi,aku baru berusia 20 tahun.Aku kesunyian.Sejak peperangan besar 50 tahun lepas.Hidup aku jadi lintang pukang.Keluarga aku semuanya dah mati.

Tapi,aku ada hyung.Omma kata hyung aku bukannya ada satu,bukan juga dua tetapi ada 11.Bukan melalui Appa yang sama.Pertama kali aku dengar yang aku ada hyung,aku terharu,gembira,seronok pun ada.Tapi,hyung aku
 hilang.Aku tak tahu diorang dekat mana.

Jadi,misi aku sekarang ialah cari hyung-ii aku sampai dapat.

*****
Fan-Fiction/Family Ship/Power/Mystery

Cast 

EXO

Im_ametrine Im_ametrine Sep 30
Oh my cam best cam sedih. btw thanks thor create this ff. I will support u. cause this genre suit me the best
Min_Chen Min_Chen Apr 07
Wau...authornim ada buat ff baru... mian unnie baru buka wattpad nie... baru tau saeng buat ff baru... hehehe
SyieraAisy SyieraAisy Feb 11
patut la macam penah baca cerita niiiii....dr cerita the real rupanya....
SMAR_EXOFOREVER SMAR_EXOFOREVER Oct 20, 2015
Best,,,,story ni!!!! X sabar nak baca part yg seterusnya!!!! Btw fighting for your spm!!! Buat yang terbaik ye!!
XOKLM21 XOKLM21 Oct 20, 2015
@DelyanaNatasha bukan saja hyung Sehun x tahu yg diorang ada adik,bahkan diorang sendiri pun x tahu yg diorang ni ada adik beradik :3
                              
                              harap awak x konfius =)
laydicrous- laydicrous- Oct 20, 2015
Update lagi nnty yeah.. Btw good luck for you SPM^ hope you get straight A+ .. Hehe^