Sebab...aku pilih kau!

Sebab...aku pilih kau!

143K Reads 6.3K Votes 80 Part Story
ατηιραη μαηαδζαρ By ieyraaqish Completed

Putera Hazril...anak kerabat diraja yang digilai ramai.  Yang mempunyai iras-iras agak korea dan mat saleh membuatkan dirinya sering diburu oleh ramai perempuan namun dia buat bodoh.
"Perempuan? Just look at our money!"
Namun, akibat desakan daripada keluarganya untuk berkahwin, akhirnya dia berani mati membuat keputusan untuk melamar Nurul Ain Amirah dari budak sekolah menengah agama.  Hanya mengambil masa sebulan mengintip gerak-geri Nurul Ain Amirah cukup membuatkan dia rasa gadis itu sesuai untuk menjadi isterinya di sebalik laku perempuan itu yang agak kasar pada pandangannya.
Nurul Ain Amirah...cukup tak suka dengan lelaki yang kaya raya tambah-tambah lagi dengan budak yang sombong! Berlagak kaya!
"Huh! Lelaki kaya semuanya sombong dan batak!"
Life without boys itulah kata-kata dirinya.  Dia sedar dirinya tak seberapa dengan muka berjerawat, berbintik hitam, berminyak dan segalanya! Tapi, ada dia kisah? Penampilan yang agak selekeh(bukanlah selekeh sangat ye) dan agak cool membuatkan dirinya disukai oleh kawan-kawan kecuali segelintir golongan senior yang tak suka dengan dirinya yang suka menjawab! Lantaklah! Ada aku kisah?? Bajet je semua senior tu!
Lagi yang terkejutkan Nurul Ain Amirah apabila dirinya dilamar oleh anak keturunan kerabat.  
"Apa kes weyh?"
Dapatkah Nurul Ain Amirah hidup dengan lelaki yang sungguh...errr poyo dan kerek pada pandangan matanya.

No comments listed yet.