NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Fall Away (2nd book to Oh Ms Believer)

Fall Away (2nd book to Oh Ms Believer)

55.4K Reads 2.1K Votes 18 Part Story
isabelle By totally-fictional Completed

In the second book of Oh Ms Believers series, we not only find out the fate of Abby Parker, but join a new character, Nicole, on her own adventure as she falls for a band member of twenty one pilots. 
Where will this lead?

PLEASE LET THEM DAT CUZ I SWEAR TO GOD IF SHE TAKES TYLER AWAY FROM ABBY THEN SOME MORE NOSES ARE GONNA BE BROKEN
belifies belifies Mar 25
IM CONFUSED WHERE DID THE OTHER GIRL GO SHE DIE? noo please no
1. it was prince phillip that did that, not charming jEEZ
                              2. maybe jish can do that tho
The best part about reading a book twice is seeing all the panicked people in the comments when you know what's going to happen.
yOU ALL ARE HERE IN THE COMMENTS GOING TO TØP CONCERTS THEN THERE ME, NOPE 250 DOLLARS FOR ONE TICKET NOPE
Zgyrl03 Zgyrl03 Feb 26
no
                              I 
                              just no
                              I need Abby to wake up
                              and her and josh
                              get married and make babies 
                              plz