Certot: Seram

Certot: Seram

33.5K Reads 864 Votes 7 Part Story
Lydia By LydiaRamli Completed

enjoy...

    aswaty aswaty Mar 12
    Ape ni buat cite seram,nak suruh org baca...tp takut-takutkan plk...kita dah takut-takut berani nak baca...tu la nak buat cam ne kita suka baca kisah seram ni.hihiho malam ni? Hohoho esok la baca mlm2 sorry la x pegi tandas la jwpnye...
    Baca crita hntu nii sbb nk kuatkn iman konon sbb aku penkut habis so nk try jugak nk tunjuk brnii hehheh tpii @ku memng lemh bab hantu2 nii. Tpi aku xphm hntu nii wujud ke x??
    Miss_QQ Miss_QQ Sep 07
    Aku ney penakut gile.. Tp xtaw nape suke sgt bace n tgok citer hantu.. Harap x prnh terserempak la.. Boleh demam kowt nnty..
    JuitaAMH JuitaAMH Feb 23, 2016
    pehh baca pengenalan je dah.. mhmm nak sambung ke tak eh 😨😟😅
    jamswkookie_ jamswkookie_ Sep 01, 2016
    lepas bace pengenalan terus tngok kaki 😂 . nasib takde pape . walaupun di siang hari si DIA tetap perhati .
    ppulsea ppulsea Feb 21, 2016
    Dh tau dh pasal tu. But wtv, takut tak takut, aku mmg peminat no 1 cerita si dia. Ahahahahh. Thanks!