NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Living with monstas

Living with monstas

11.6K Reads 569 Votes 13 Part Story
Dee_lynn__ By Dee_lynn__ Updated Feb 01

My name is Lynn. And I just moved to korea.... When my manager drops me off i see I don't live alone I live with monstas

THEFANDOMTRASH101 THEFANDOMTRASH101 Jul 12, 2016
Bruh every time i hide i have the sudden urge to pee and that bothers me.
Joonjoon could of at least told them that she was coming lmao
bangtan001wifee bangtan001wifee Sep 21, 2016
Cause she black huh?? Tbh this is why I'm scared to go to korea I don't want to get stares from people just cause I'm black
EriikaReal EriikaReal Jan 13
Spider 😳 I would've been given myself up for once I saw that spider. I have a really bad case of arachnophobia 😳😳
Kookiegrabingjibooty Kookiegrabingjibooty Nov 26, 2016
Aye 2k16 is coo tho what bout assasin creed or final fantasy  lol i feel you to^^ but work it and come back with a hubby lol all worth it
Death00Pimple Death00Pimple Feb 08, 2016
I was in a similar situation not so long ago, I ended up screaming like crazy coz I'm arachnophobic./notfunny/