High School Loves Camren/You

High School Loves Camren/You

139K Reads 4.7K Votes 71 Part Story
camila_babes By Lolo_Cabello123 Completed

y/n villegas the sister of jasmine villegass is the new student in Miami high. what happens when she meets the popular girl camila cabello and the not so popular Girl Lauren jauregui. will they be friends or will they even notice each other Read to find out...

(SHITTY ENDING)

txrikxlly txrikxlly Apr 21, 2016
You should edit this. My brain be hurting. Other than that, loved this.
The_kidSam The_kidSam Jul 12, 2016
Damn i couldn't of just said family issues? Like damn got every body all up in my kool aid
BrOoKlYn4631 BrOoKlYn4631 Aug 25, 2016
I legit hate my name cause when I read these it's like bruh. My name is camryn BTW
SongbirdFatale SongbirdFatale 5 days ago
What the fudge, my name is Jazmine and my sister's name here is Jasmine? The heck? The only difference are the third letters. (Sry if wrong grammar).
KarlaJaneKordei KarlaJaneKordei Nov 06, 2015
Well if I stayed away from them there wouldn't be a story duh. You so stupid fam
-lattecity -lattecity Oct 02, 2015
This is really good. I can't wait until I meet Camila, haha.