Isteri Gred AAA

Isteri Gred AAA

218K Reads 7.6K Votes 47 Part Story
HinyDyaa By HinyDyaa Updated Jun 12

Dia, Sarah Nia. Cantik, pandai, stylish, tapi tu la... Kasar la pulak! Disebabkan ibunya asik membangkitkan hal penganggurannya, dia mencuba nasib dengan menghadirkan diri ke temu duga di Herz Holdings.

"Sebab mak aku suruh cari kerjalah aku datang sini untuk interview. So, aku datanglah sini mencuba nasib. Jangan perasan eh, tempat ni bukan tempat first aku datang" - Sarah  Nia

Siapa sangka, dia ditemu duga dengan CEO Syarikat tersebut sendiri! Omg, macam cacing kepanasan la dia. Dan rupa-rupanya, selama ini mereka adalah kawan rapat yang terpisah ketika zaman sekolah dahulu. Dan oleh kerana keakraban antara orang tua mereka, mereka disatukan atas jalinan pernikahan.

"I choose you and i'll always choose you, over and over without a doubt. In my heartbeat. Tak ada yang lagi penting dari awak, Nia" - Harris Amsyar

Harris Amsyar sudah cuba pelbagai cara untuk mencairkan hati Sarah Nia untuk mencintainya. Dia pasti, kekerasan Sarah Nia terhadap lelaki pasti bersebab. Namun cairkah hati Sarah Nia buat suaminya setelah kebenaran Harris Amsyar tersingkap? 

"Jangan dekat dengan aku. Kau penipu! Aku percayakan kau, tapi kau sanggup pertaruhkan kepercayaan aku. Kau bukan suami aku. Aku benci kau, Harris Amsyar!  " - ujar Sarah Nia sambil menangis

Ternyata rancangan yang dijayakan oleh tiga manusia yang berdendam, sudah hampir ke penghujung cerita cinta Harris Amsyar dan Sarah Nia. 

Persoalannya, persitiwa hitam apakah yang telah membuatkan Sarah Nia membenci lelaki? Dan berjayakah Harris Amsyar menggapai kembali kepercayaan Sarah Nia terhadapnya? Serta... Siapakah Ikhwan Hakim di dalam hidup Sarah Nia? Inilah kisah hidup Isteri Gred AAA.

Hak Cipta Terpelihara ⓒ 2016 HinyDyaa

No comments listed yet.