' KAHWIN 14 tahun '

' KAHWIN 14 tahun '

782K Reads 34.1K Votes 42 Part Story
yxnxpurple_ By yanne_liyxx Completed

Nurul Zul'afika Aulia, berumur 14 tahun. Berkahwin dengan  Ahmad iskandar iaitu abang rakan baiknya sendiri Minah diva a.k.a Diana. 
Ika terpaksa berkahwin  Dengan iskandar kerana telah ditipu oleh Diana bahawa selesai sahaja majlis persandingan Diana dan suaminya nekwan dan uncle adam akan membincang akan memberinya iphone6 yang telah lama diidamnya.

" Ika baru 14 tahun. Tahun depan dah pt3. kau tak apalah kau cikgu  ! "  - ika 

" eleh, kau suka aku kan? " - iskandar 

berjayakah dan kekalkah hubungan mereka berdua ?

_chicken_nuggets_fn _chicken_nuggets_fn Oct 22, 2016
Err... Maaf tau.. Senanya.. Sy x fhm la.. Blh trgkn x?.. Hehee😅😅
-edthebear -edthebear Dec 14, 2016
Xperlu guna bahasa inggeris tulis je Kolej awak kena banyak membaca lagi
ms820806 ms820806 Aug 04, 2016
Ermm maaf klw buat trsa..ejaan arwah tu slh..eloklh klw awk prbtulkn lps ni😆😆
IbuAlya IbuAlya Jun 22, 2016
Hahaha... lain plk risaunya... bru nk lafaz nikah...dh byang mlm ptama
-edthebear -edthebear Dec 14, 2016
Xperlu guna bahasa inggeris tulis je Kolej awak kena banyak membaca lagi
baekleela baekleela Nov 28, 2015
Takde sambungan cerita ni lagi ke . Yang kedua ke ? . Best lah cerita ni .