Byuntae But Idiot!

Byuntae But Idiot!

144K Reads 13.1K Votes 44 Part Story
Mangat V By Alya_Maysarah Completed

"Mental age?3!"

Dia sendiri mengaku.

Kim Taehyung,belia negara yang belum sempat berjasa terhadap IM4U tapi dah menggatal kahwin.

Nak tanyalah,mampu ke dia?

Kucing sebelah rumah lerr kucing milik Chanyeol yang buat😂😂😂
Ish ish asal kau ni v bengap sgt. Tu kucing bukan manusia smpai nk bertanggungjawab hhaha
bts_daily bts_daily Feb 04
Lipas?sumpah mati hidop blik aq takkan pegang..geli siot😂
Kau tu macam mana dapat anak kucing? Ayahnya sapa? Dah kawin belum kau ni? 😂
hohoehoe hohoehoe Jan 02
Can you write an english version of it? I really want to read this book
wendydaraxoxo wendydaraxoxo Nov 15, 2015
Maigad my husband...apekah? Aku yg tgk katak 10 meter pon dh rse nk menangis apetah lagi lipas..lagilah menjerit mcm ade hantu 100 ekor dh mati pon aku geli...tikus? Hurm..jgn citer arh..aku yg lari dulu.. hak hakk ape aku membebel niehh -..-"