Yuri One Shots 3

Yuri One Shots 3

318K Reads 4.3K Votes 49 Part Story
Buddy ❤️ By JenikaArciaga9 Completed

YAY~!! I decided to remake it because i was totally bored of EVERYTHING. I'm gonna die of boredom. No requests!

  • anime
  • girlxgirl
  • gxg
  • lesbian
  • yuri
Im like this everytime someone even touches me but in a paniced and disgusted way
x-mial-x x-mial-x Mar 20
Lmao! After all, we just friends:))):)))
                              “FRIENDS” Marshmello&Anne-Marie:)):))
Miku Kisses me*
                              “Thank you for being a good friend.”
                              BITCH WTF
shin-ae29 shin-ae29 Apr 12
Just be friends all we gotta do just be friends time to say goodbye just be friends all we gotta do just be friends just be friends just be friends.
and the award for the savage of the year goes to (y/n) (l/n)