Bunga Kita | ✔

Bunga Kita | ✔

65.4K Reads 2.4K Votes 23 Part Story
najwa By heypetals Completed

T e n g k u   A z r i. Sombong, garang, memilih darjat, pemilik sebuah syarikat. Tapi semua itu dikatakan khabar angin sahaja. Yang pasti, dia baik, penyayang, hensem dan kaya.

M a w a r   D h e a. Manis, cantik, ayu tapi garang macam singa tapi bagi dia lah. Bagi Tengku Azri, Mawar macam anak kucing bila marah.

Entah bagaimana, terpaut lah hati Azri kat si Mawar ni. Mereka masing-masing ada peristiwa silam yang memedihkan namun semua itu Azri dan Mawar tolak ke tepi. Ikuti kisah happy-go-lucky Mawar dan mr-charmer Azri dalam Bunga Kita!

***

// cerita ni saya buat masa mula-mula ada wattpad, jadi tiada pengalaman menulis lagi. boleh jadi buku lawak lah juga cerita ni. happy je storyline nya tapi cukuplah kut untuk dibuat bacaan sementara waktu. motif saya adalah untuk mengisi masa pembaca. tak apalah kut kalau tak ada yang suspen suspen tu ya. bagi ruang sikitlah, buku first ni. masa ni otak tak tau lagi nak fikir apa. haha selamat membacaa //

No comments listed yet.