Bad boy stole my heart - JungKook Story

Bad boy stole my heart - JungKook Story

78.8K Reads 2.5K Votes 23 Part Story
DESACTIVATED By l0velyst0ry Completed

http://btsfunboyz.tumblr.com/

vantrbl vantrbl Jun 19
haha nice joke dude WTF ARE YOU DOING???????? im screaming bye
Agustd_dabbing Agustd_dabbing Oct 14, 2016
I'm such a bitch! I would be hurt but I'll get sometimes to spend with KOOKIE!
                              Seriously?
RunningMann7012 RunningMann7012 Aug 22, 2016
Oh hell yassss!!! His damn eyes man, sooo freaken attractive!!! It can become cute then seconds later BAMMM manly.
ugly__creature ugly__creature Oct 31, 2016
Omg if that happened to me i will jump in his lab, i don't care if he's bad
DivaBooKpopLover DivaBooKpopLover Dec 26, 2016
DID YOU SAY MAYA?!?!? THATS MY NICKNAME YOU LIL BISH. DONT YOU EVAH
bedsexual bedsexual Jan 26
look how smug he is here while in reality he runs away saying sorry when a girl tries talking to him lmao