Cari Jodoh Ke Leha?

Cari Jodoh Ke Leha?

85.8K Reads 4K Votes 36 Part Story
Shasha Ryzal By ShashaRyzal Completed

Siti Saleha, gadis berusia lewat 20-an, sudah stabil dan bekerjaya. Namun apa yang dia tiada ialah calon pasangan hidup. Ibunya telah memberi kata putus bahawa dalam masa setahun Saleha perlu membawa seorang calon suami sebelum dia akan dikahwinkan dengan calon pilihan ibunya. Dalam masa 365 hari pelbagai jenis calon yang dijumpainya. Adakah Saleha akan bertemu calon suaminya?

Warning : Ini kisah cinta klise.

  • bahasamelayu
  • cinta
  • fiction
  • romance
erythronium erythronium Feb 07
Babi siot lain mcm baca cerita ada nama sendiri agagagajskxhe
FATINNORZAIDI FATINNORZAIDI Apr 28, 2016
Itu cite yang dia pernah tengok dengan bf dia lah tu. Kenangan. :')
FATINNORZAIDI FATINNORZAIDI Apr 28, 2016
Aku seorang je ke yang bayangkan Siti Saleha adik Bunkface tu? 😅
FATINNORZAIDI FATINNORZAIDI Apr 28, 2016
Mak dia mesti rasa macam nak baling penyapu tu kat Leha. 😂😂😂
yingbingbing yingbingbing Apr 11, 2016
Haha kadang aku pun geram nak jwb mcm ni bila org tnya knp masih single waktu aku single