Cari Jodoh Ke Leha?

Cari Jodoh Ke Leha?

64.5K Reads 3.2K Votes 36 Part Story
Shasha Ryzal By ShashaRyzal Completed

Siti Saleha, gadis berusia lewat 20-an, sudah stabil dan bekerjaya. Namun apa yang dia tiada ialah calon pasangan hidup. Ibunya telah memberi kata putus bahawa dalam masa setahun Saleha perlu membawa seorang calon suami sebelum dia akan dikahwinkan dengan calon pilihan ibunya. Dalam masa 365 hari pelbagai jenis calon yang dijumpainya. Adakah Saleha akan bertemu calon suaminya?

Warning : Ini kisah cinta klise.

Itu cite yang dia pernah tengok dengan bf dia lah tu. Kenangan. :')
Aku seorang je ke yang bayangkan Siti Saleha adik Bunkface tu? 😅
Mak dia mesti rasa macam nak baling penyapu tu kat Leha. 😂😂😂
Haha kadang aku pun geram nak jwb mcm ni bila org tnya knp masih single waktu aku single