Koleksi Seram dan Mistik sepanjang zaman

Koleksi Seram dan Mistik sepanjang zaman

72.8K Reads 2.4K Votes 29 Part Story
Simon Malik By SimonMalik Updated May 30

Ini adalah himpunan cerita seram, mistik sepanjang zaman.

At least; cerita yang berlaku atas diri aku la... Kalau cerita mulut tu aku tak jamin kesahihan... Takde sanad yang meyakinkan. haha.. 

Aku cuba kongsikan segalanya, dari aku zaman aku nampak Hidangan Hapy Meal adalah keterujaan yang mengkhayalkan sehingga aku menggeletar nak bayar duit yang kian mengecik

Enjoy... baca dalam bilik terang ye? Jangan jengah bawah katil nanti.. hehe.

p/s : Dem.. tak sangka aku melangkah masuk ke genre seram yang selama ni aku lari.

xohohxRyukieka xohohxRyukieka Oct 06, 2015
Cuba la tnya abg awk..mungkin dia thu..sbb dia yg ajk awk tgk
                              .hihihi
NurSabrina219 NurSabrina219 Oct 05, 2015
Sama lh saya minat dengar cerita hantu...X pe saya tengok cerita hantu x takut tapi sentap je